Nashville

8 juli 2014 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag zijn we begonnen met een bezoek aan 'the country music hall of fame'. Daar hebben we bekende en onbekende zangers gezien. Ook de gouden Cadillac van Elvis Presley. Ik denk dat we ook het nieuwe talent van Nashville zijn: we hebben een liedje opgenomen. Haha dat was echt grappig!

Vanmiddag hebben we een plantage, waar slaven hebben gewerkt, bezocht. Dit was geen katoenplantage maar een wijnplantage en een paardenfokkerij.

We waren gisteravond zo onder de indruk van de sfeer in de cafeetjes dat we er vanavond weer even wat hebben gedronken. Supergezellig! Het zijn echt niet zomaar bandjes, nee het zijn hele goede!

Morgen gaan we naar graceland (Elvis Presley) en dan naar Memphis. Er MOET tussendoor wel ergens voetbal gekeken worden. Dat zal nog niet meevallen, maar we gaan ons best doen.

Hoje visitamos o Country Hall of Fame aonde nós proprios gravamos um disco ( fun ).

Depois visitamos a " Belle Meade Mansion" dos tempos dos escravos, muito interessante. Como nós ficamos com uma soberba impressâo dos Honky Tonk bars , resolvemos passar a noite lá e claro fomos beber umas cervejas no conhecido Tootsie's bar. Amanhâ vamos para Memphis.