Chicago

22 juli 2014 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Een paar collega's van Avelino komen uit Chicago en hebben het vaak over de honkbalclub 'White Socks'. Een bezoekje waard dus. Hiervoor moesten we een stukje buiten downtown wat ook leuk was. Eigenlijk waren er geen rondleidingen, maar toen we zeiden dat we uit Nederland kwamen en morgen al weg gingen heeft een superaardige man ons toch een kleine rondleiding gegeven.

Vanavond hebben we de vakantie in de muzieksteden afgesloten zoals het hoort: we hebben wat gedronken in 'the house of blues'. Wat een leuke sfeer! Jammer genoeg was Eric Clapton er niet:-) Hij heeft hier al meermaals opgetreden.

Morgen vliegen we terug en we kunnen terug kijken op een geweldige vakantie waar we heel veel goede herinneringen aan zullen overhouden. Leuk dat jullie ons blog gelezen hebben!

PORTUGUÊS:

Hoje para finalizar a nossa estadia aqui em Chicago en na America fomos visitar  o Baseball clube dos " White Socks". Esta viagem nos Estados unidos foi para seguir os diferentes estilos de musica , pelo que comecamos no " Country de Nashville,seguimos para os blues de Memphis e ao longo do rio Mississipi até New Orleans aonde encontramos o Jazz , visitar  a cidade de Athens na Georgia para visitar o meu grupo favorito R.E.M , para acabarmos nos Blues de Chicago aonde fomos ouvir blues ao famoso " House of Blues Chicago ". neste clube já tocaram entre outros Eric Clapton. Agora só resta ir fazer as malas e amanhâ partiremos para casa.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl