Chicago

20 juli 2014 - Chicago, Illinois, Verenigde Staten

Vanmorgen werden we om half 6 naar het vliegveld gebracht. Weer een goede vliegreis gehad. Het was voor ons wel een uitdaging om met de koffers van het vliegveld van Chicago bij het hotel te komen: metro, bus en nog een stukje lopen, maar het is gelukt!

We hebben al een paar dingen gedaan in Chicago. Eerst zijn we naar het millennium park geweest. Toen we daar naartoe liepen zagen we al dat het een heel bijzondere stad is met heel veel kunst. In het millennium park zie je een hele grote gespiegelde bol (Cloud gate). Daar kun je hele leuke foto's maken maar nu hebben we een probleem: we zijn de USB-poort (of zoiets) om foto's over te zetten kwijt:-( Misschien wordt het nog terug gevonden, anders komen er alleen een paar foto's van de mobiel. In dat park is nog veel meer te zien, wat een gezelligheid!

Vanavond zijn we in de hoogste toren van Chicago geweest (Willis tower). In 1 minuut ben je op verdieping 103. Wat een uitzicht! Die toren heeft een paar punten waar de vloer van glas is. Je kijkt dan dus meer dan 400 meter de diepte in! Ook de zijkanten zijn van glas. Eng, maar wel superleuk!

We hebben hier als afsluiting van deze mooie reis nog 2 volle dagen. We gaan ons zeker vermaken!

PORTUGUES :

Hoje fizemos a viagem de aviâo de Atlanta a Chicago. Chicago é a terceira maior cidade dos Estados Unidos e é uma cidade com muita arte e estética. Fomos passear no parque Millenium e claro que visitamos o " Cloud gate" que é a maior atraccâo turistica de Chicago. Á noite fomos á "Willis tower" que é o predio maior de Chicago e ai conseguimos ver a "Skyline" de Chicago que é realmente  um espétaculo.

Porque nâo consigo encontrar o USB para passar as foto's para o IPad só vamos pôr algumas foto's feitas pelo telémovel. Agora passaremos trés dias em Chicago para depois regressarmos a casa.

1. Ronald&Irma:
    21 juli 2014
    Super allemaal! Geniet van jullie laatste paar dagen.....
    X Ronald en Irma