Memphis

9 juli 2014 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Vandaag even een kort verslag van wat we gedaan hebben:

Graceland bezocht: woning van Elvis Presley, zijn ouders, zijn vrouw Priscilla en zijn dochter Lisa. Zijn graf en dat van zijn ouders en oma bevinden zich op het landgoed. Ook konden we in zijn vliegtuigen en hebben alle auto's gezien.

Daarna DE wedstrijd gezien. Gauw vergeten:-(

Memphis downtown: na de wedstrijd rondgelopen in downtown. Ook hier weer veel muziek en gezelligheid. Op de foto's zie je veel motoren. Blijkt dat er elke woensdag motorrijders komen om hun motoren te showen.

PORTUGUÊS:

Hoje chegamos a Memphis aonde logo fomos á Gracelande casa do Elvis Presley. Os Americanos   sâo completamente loucos com os seus ídolos.Foi realmente uma visita para nunca esquecer. Depois fomos passear in Memphis e claro esta é a cidade dos blues e soul. Esta cidade só respira musica. Amanhâ vamos descobrir a cidade .

Claro que tivemos que fazer uma visita ao bar do BBKing. Tambêm fomos vêr o baseball do Redbirds de Memphis