Nashville

7 juli 2014 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Hoje chegamos a Nashville a cidade aonde nasceu a country  music. Primeiro fomos visitar a Grand Ole Opry. Não sendo a nossa musica preferida aqui o ambiente é muito musical. Fomos jantar num Honky Tonk bar com muita musica ao vivo. Amanhâ vamos visitar a cidade.

NEDERLANDS:

Wij waren om 6 uur vanmorgen klaarwakker (Nederlandse tijd 12 uur), dus om half zeven zaten we al te ontbijten:-)

We verlieten de staat Georgia en in de staat Tennesee gingen we nog een uur terug in de tijd. De auto rijdt fijn en het is leuk om te rijden en om je heen te kijken. Vanmiddag hebben we 'Grand Ole Opry' bezocht. Dit is een groot theater waar countrymuziek wordt gespeeld (o.a. Johnny Cash en Dolly Parton).

Vanavond hebben we in Nashville gegeten. Daar heb je enorm veel Honky Tonk bars. Hier kun je eten en ondertussen luisteren naar live muziek. Je kunt erover gelezen hebben of het op tv hebben gezien, maar in het echt is het heel indrukwekkend. Het is nu maandagavond, maar het is één en al drukte en gezelligheid. Morgen zijn we hier nog een dag om alles rustig te bekijken.

1. Leonie:
    8 juli 2014
    wat leuk om weer alle verhalen te lezen! Veel plezier nog samen:)
  2. Jolien Lansink:
    8 juli 2014
    Hallo Avelino en Marjan!
    Ik ben erg benieuwd naar jullie belevenissen in Amerika! Dus ga ik jullie reisblog volgen ;) Heel veel plezier daar en lekker genieten.
    Groetjes,
    Jolien