Atlanta

18 juli 2014 - Atlanta, Georgia, Verenigde Staten

Het was weer een leuke dag vandaag. We zijn nu in Atlanta. Het is een hele kunst om hier te rijden. Wat een drukte! We zijn eerst naar CNN geweest en hebben daar een rondleiding gehad. Leuk om te zien hoe al het nieuws de wereld ingaat. Natuurlijk zag je overal het akelige nieuws over het vliegtuig en de vele slachtoffers. Vreselijk!

Daarna zijn we naar het Coca-Cola museum geweest. Heel massaal, maar super. We hebben daar een superfilmpje gezien over happiness, misschien is het wel te vinden op youtube. Daar word je echt blij van. Het motto van Coca cola is: Open Happiness, share a Coke with... Aan het eind van het museum kon je 65 (!!!!!) verschillende frisdranken van Coca-Cola proeven. Van elk continent stond er een pilaar met verschillende soorten. Het was een drukte, maar heel grappig. En kun je je voorstellen hoe erg die vloer plakte? Haha:-)

Toen we weer naar het hotel gingen kwamen we door het Centennial Olympic Park. Dit park is aangelegd voor de Olympische Spelen in 1996. Er is toen een terroristische aanslag gepleegd waarbij 2 personen om het leven kwamen en ongeveer 110 mensen gewond raakten. Het is een heel mooi en goed onderhouden park.

Morgen nog een dagje in Atlanta!

PORTUGUÊS:

Chegamos á cidade de Atlanta. Esta é a cidade da CNN e da coca-cola. Aqui nasceu Luther King.

Fizemos claro uma visita á CNN e tivemos a oportunidade de ver o estudio aonde nesse proprio momento faziam as notícias ao vivo para todo o mundo. É realmente impressionante de estar aqui dentro pela grandeza destes estudios de TV.

Depois visitamos o museu da Coca-cola.Mesmo muito interessante de ver a historia desta bebida. Estes dois museus encontrar- se no Centennial parc olimpico. Aqui foi feito um ataque terrorista ao mesmo tempo aquando dos jogos olímpicos de 1996.

Agora vamos passear por esta bonita cidade e amanhâ tambêm passaremos o dia todo para depois irmos para chicago.

1. Paul:
    19 juli 2014
    Ongelooflijk wat jullie allemaal zien en beleven daar! Veel plezier verder en groet! Paul
  2. Candice:
    19 juli 2014
    Super leuk om jullie belevenissen te lezen! Veel plezier nog :)